VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej iba „Podmienky“) upravujú práva a povinnosti kupujúceho a predávajúceho v rámci zmluvných vzťahov uzavretých prostredníctvom e-shopu na webových stránkach inimade.sk.

Všetky informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v Zásadách spracúvania osobných údajov, ktoré nájdete tu: https://inimade.sk/gdpr/.

Ako určite viete, komunikujeme primárne na diaľku. Z tohto dôvodu sú pre našu zmluvu použité také komunikačné prostriedky, ktoré umožňujú vzájomnú dohodu aj bez fyzickej prítomnosti zmluvných strán.

Ak niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu Vášho nákupu na našom e-shope, bude mať táto konkrétna dohoda prednosť pred týmito Podmienkami.

A. NIEKTORÉ DEFINÍCIE

  • Cena je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za produkt.
  • Cena za dopravu je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za doručenie produktu, a to vrátane ceny za jeho zabalenie.
  • Celková cena je súčet ceny a ceny za dopravu.
  • DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov.
  • E-shop inimade.sk je internetový obchod, na ktorom bude prebiehať nákup produktu.
  • Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na celkovú cenu.
  • Predávajúcim je podnikateľský subjekt Izoltherm s.r.o. so sídlom Rustaveliho 14, 831 06 Bratislava, IČO 35 892 340, DIČ 202 184 9357, IČ DPH SK2021849357 zapísaný v Obchodnom registri vedenom Okresným úradom Bratislava, živnostenský register č. 113-23299. Tento subjekt prevádzkuje pod značkou HOMEMADE by i.n.i e-shop na webových stránkach inimade.sk, kontaktný e-mail info@inimade.sk, telefónne číslo +421 951 334 579. Tento subjekt je právnymi predpismi označovaný ako predávajúci.
  • Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie zmluvy o kúpe produktu s nami.
  • Produkt je všetko, čo môžete objednať a nakúpiť na e-shope.
  • Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami uvedených údajov, ktorý umožňuje uchovanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného produktu a uzavretých zmlúv.
  • Vy ste osoba nakupujúca na našom e-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci.
  • Zmluva je kúpna zmluva dohodnutá na základe riadne vyplnenej objednávky zaslanej prostredníctvom e-shopu, a je uzavretá vo chvíli, kedy od nás dostanete potvrdenie objednávky.

B. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POUČENIE

Objednanie a kúpa produktu je možná len cez webové rozhranie e-shopu.

Pri nákupe produktu je Vašou povinnosťou poskytnúť nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste nám poskytli pri objednaní produktu budeme teda považovať za správne a pravdivé.

C. UZATVORENIE ZMLUVY

Zmluvu s nami je možné uzavrieť iba v slovenskom jazyku.

Zmluva je uzatváraná na diaľku prostredníctvom e-shopu, pričom náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku hradíte Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú hradíte za používanie týchto prostriedkov (teda najmä za prístup k internetu), žiadne ďalšie náklady účtované nami teda nad rámec celkovej ceny nemusíte očakávať. Odoslaním objednávky súhlasíte s využitím prostriedkov komunikácie na diaľku.

K tomu, aby sme mohli zmluvu uzavrieť, je potrebné, aby ste na e-shope vytvorili návrh objednávky. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledovné údaje:

  • Informácie o nakupovanom produkte (na e-shope označujete produkt, ktorý chcete kúpiť, tlačidlom „Pridať do košíka“)
  • Informácie o cene, cene za dopravu, DPH, spôsobu platby celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia produktu budú zadané v rámci tvorby návrhu objednávky v rámci používateľského prostredia e-shopu, pričom informácie o cene, cene za dopravu, DPH a celkovej cene budú uvedené automaticky na základe Vami zvoleného produktu a spôsobu jeho doručenia.
  • Vaše identifikačné údaje v rozsahu meno, priezvisko, doručovacia adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa slúžia k tomu, aby sme mohli doručiť produkt.

V priebehu tvorby návrhu objednávky môžete až do doby jej vytvorenia údaje meniť a kontrolovať. Po vykonaní kontroly prostredníctvom stlačenia tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“ objednávku vytvoríte. Pred stlačením tlačidla musíte potvrdiť Vaše oboznámenie sa a súhlas s týmito Podmienkami, v opačnom prípade nebude možné objednávku dokončiť. K potvrdeniu a súhlasu slúži zaškrtávacie políčko. Po stlačení tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby “ budú všetky vyplnené informácie odoslané priamo nám.

Vašu objednávku Vám v čo najkratšom čase potvrdíme správou odoslanou na Vašu e-mailovú adresu zadanú v objednávke. Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie objednávky a tieto Podmienky. Potvrdením objednávky z našej strany dochádza k uzavretiu zmluvy medzi nami a vami. Podmienky v znení účinnom ku dňu objednania tvoria neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy.

Môžu nastať aj prípady, kedy Vám nebudeme môcť objednávku potvrdiť. Ide najmä o situácie, kedy produkt nie je dostupný alebo prípady, kedy objednáte väčší počet kusov produktu, než koľko je z našej strany možné poskytnúť. Informáciu o maximálnom počte kusov produktu Vám však vždy v rámci e-shopu vopred poskytneme a nemala by pre Vás byť teda prekvapivá. V prípade, že nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzavretie zmluvy v pozmenenej podobe oproti objednávke. Zmluva je v takom prípade uzavretá vo chvíli, kedy našu ponuku potvrdíte.

V prípade, že v rámci e-shopu alebo v návrhu objednávky bude uvedená zjavne chybná cena najmä v dôsledku technickej chyby, nie sme povinní Vám produkt za túto cenu dodať ani v prípade, kedy ste dostali potvrdenie objednávky, a teda došlo k uzavretiu zmluvy. V takejto situácii Vás budeme bezodkladne kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzatvorenie novej zmluvy v zmenenej podobe oproti objednávke. Nová zmluva je v takom prípade uzavretá vo chvíli, kedy našu ponuku potvrdíte. V prípade, že našu ponuku nepotvrdíte ani v lehote 3 dní od jej odoslania, sme oprávnení od uzatvorenej zmluvy odstúpiť. Za zjavnú chybu v cene sa považuje napríklad situácia, kedy cena nezodpovedá obvyklej cene u iných predajcov alebo chýba či je navyše číslica.

V momente uzavretia zmluvy Vám vzniká záväzok na zaplatenie celkovej ceny.

V prípade, že máte zriadený užívateľský účet, môžete urobiť objednávku prostredníctvom neho. Aj v takom prípade máte ale povinnosť skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť vopred vyplnených údajov. Spôsob tvorby objednávky je však totožný, ako v prípade kupujúceho bez užívateľského účtu, výhodou však je, že nie je potrebné opakovane vyplňovať Vaše identifikačné údaje.

V niektorých prípadoch umožňujeme na nákup produktu využiť zľavu. Pre poskytnutie zľavy je potrebné, aby ste v rámci návrhu objednávky vyplnili údaje o tejto zľave do vopred určeného poľa. Ak tak urobíte, bude Vám produkt poskytnutý so zľavou.

D. UŽIVATEĽSKÝ ÚČET

Na základe Vašej registrácie v rámci e-shopu môžete pristupovať do svojho užívateľského účtu.

Pri registrácii užívateľského účtu je Vašou povinnosťou uviesť správne a pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny ich aktualizovať.

Prístup k užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Ohľadom týchto prístupových údajov je Vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť a nikomu tieto údaje neposkytovať. V prípade, že dôjde k ich zneužitiu, nenesieme za to žiadnu zodpovednosť.

Užívateľský účet je osobný a nie ste teda oprávnený umožniť jeho využívanie tretími osobami.

Váš užívateľský účet môžeme zrušiť, a to najmä v prípade, keď ho dlhšie než 5 rokov nevyužívate, či v prípade, kedy porušíte svoje povinnosti podľa zmluvy.

Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.

E. CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

Cena je vždy uvedená v rámci e-shopu, v návrhu objednávky a v zmluve. V prípade rozporu medzi cenou uvedenou pri produkte v rámci e-shopu a cenou uvedenou v návrhu objednávky sa uplatní cena uvedená v návrhu objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v zmluve. V rámci návrhu objednávky je tiež uvedená cena za dopravu, prípadne podmienky, kedy je doprava zadarmo.

Celková cena je uvedená vrátane DPH vrátane všetkých poplatkov stanovených osobitnými právnymi predpismi

Platbu celkovej ceny od Vás budeme požadovať po uzavretí zmluvy a pred odovzdaním produktu. Úhradu celkovej ceny môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi:

  • Bankovým prevodom. Informácie pre vykonanie platby Vám zašleme v rámci potvrdenia objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je celková cena splatná do 7 kalendárnych dní a objednaný produkt bude vyhotovený až po pripísaní platby na náš účet.
  • Kartou online. V takom prípade prebieha platba cez platobnú bránu neviem akú, pričom platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na adrese: link. V prípade platby kartou online je celková cena splatná do 3 dní.

Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Faktúra bude tiež dostupná v užívateľskom účte, ak ho máte zriadený.

Vlastnícke právo k vyhotovenému produktu na Vás prechádza až potom, čo zaplatíte celkovú cenu a produkt prevezmete. V prípade platby bankovým prevodom je celková cena zaplatená pripísaním na náš účet, v ostatných prípadoch je zaplatená v okamihu uskutočnenia platby.

F. DORUČENIE PRODUKTU, PRECHOD NEBEZPEČENSTVA NÁHODNEJ SKAZY A NÁHODNÉHO ZHORŠENIA PREDMETU KÚPY

Produkt Vám bude doručený spôsobom podľa Vašej voľby, pričom môžete vyberať z nasledujúcich možností:

  • Osobný odber na výdajných miestach spoločnosti Packeta
  • Doručenie prostredníctvom dopravných spoločností Slovenská pošta, Packeta.

Produkt je možné doručiť v rámci Slovenskej republiky a Čiech, ako aj v rámci celej Európy (pri uhradení všetkých nákladov na prepravu).

Produkt sme Vám povinní doručiť bezodkladne, najneskôr však v lehote 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy. Pri plnení zmluvy môžu nastať také skutočnosti, ktoré budú mať vplyv na termín doručenia Vami objednaného produktu. O zmene termínu doručenia a o novom predpokladanom termíne doručenia objednaného produktu Vás budeme e-mailom bezodkladne informovať, pričom Vaše právo odstúpiť od zmluvy týmto nie je dotknuté. Súčasťou nášho oznámenia o novom termíne doručenia produktu je aj naša žiadosť adresovaná Vám na vyjadrenie, či trváte na dodaní Vami objednaného produktu v novom termíne.

Pri preberaní produktu od dopravcu je Vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu produktu a v prípade akéhokoľvek poškodenia túto skutočnosť bezodkladne oznámiť dopravcovi a nám. V prípade, že došlo k poškodeniu obalu, ktoré svedčí o neoprávnenej manipulácii a vstupu do zásielky, nie je Vašou povinnosťou produkt od dopravcu prevziať.

Produkt ste povinný prevziať v dohodnutom mieste a čase. Ak si doručovaný produkt neprevezmete podľa predchádzajúcej vety, e-mailom Vám oznámime, kde si môžete produkt prevziať, vrátane lehoty na jeho prevzatie alebo Vám produkt na základe Vašej písomnej žiadosti zaslanej najneskôr do 14 dní od kedy ste si mali produkt prevziať, opätovne doručíme, pričom sa zaväzujete nám uhradiť všetky náklady spojené s opätovným doručením produktu. V prípade, kedy porušíte svoju povinnosť prevziať produkt, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.4 týchto Podmienok, nemá to za následok porušenie našej povinnosti Vám produkt doručiť. Zároveň to, že produkt neprevezmete, nie je odstúpenie od zmluvy medzi nami a Vami. Ak produkt neprevezmete ani v dodatočnej lehote, vzniká nám právo od zmluvy odstúpiť z dôvodu Vášho podstatného porušenia zmluvy. Ak sa rozhodneme predmetné právo vykonať, je odstúpenie účinné v deň, kedy Vám toto odstúpenie doručíme. Odstúpenie od zmluvy nemá vplyv na nárok na náhradu vzniknutej škody v sume skutočných nákladov na pokus o doručenie produktu,  prípadne ďalšieho nároku na náhradu škody, ak vznikne.

Ak je z dôvodov vzniknutých na Vašej strane produkt doručovaný opakovane alebo iným spôsobom, než bolo v zmluve dohodnuté, je Vašou povinnosťou nahradiť nám náklady s týmto opakovaným doručením spojené. Platobné údaje pre zaplatenie týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v zmluve a sú splatné do 14 dní od doručenia emailu.

Nebezpečie škody na produkte na Vás prechádza v okamihu, keď ho prevezmete. V prípade, keď produkt neprevezmete, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.4 týchto Podmienok, prechádza na Vás nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia produktu v okamihu, kedy ste mali možnosť ho prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia produktu pre Vás znamená, že od tohto okamihu nesiete všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením či akýmkoľvek znehodnotením produktu.

G. PRÁVA ZO ZODPOVEDNOSTI ZA VADY

Úvodné ustanovenie k zodpovednosti za vady:

  • Zaväzujeme sa, že Vám produkt dodáme v požadovanej kvalite, množstve a bez vád.
  • Zodpovedáme za vady, ktoré má produkt pri jeho prevzatí. Pri použitom produkte nezodpovedáme za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri produkte predávanom za nižšiu cenu nezodpovedáme za vady, pre ktoré bola dojednaná nižšia cena.
  • Všeobecná záručná doba je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť od momentu prevzatia produktu z Vašej strany
  • Ak dôjde k výmene produktu, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového produktu z Vašej strany.
  • Vaše práva zo zodpovednosti za vady produktu, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak ich neuplatníte v záručnej dobe. Avšak práva zo zodpovednosti za vady pri produkte, ktorý sa rýchlo kazí, musíte uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po kúpe, inak Vaše práva zaniknú.

Zaručujeme, že v dobe prechodu nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia produktu podľa týchto Podmienok je produkt bez vád, najmä, že:

  • má vlastnosti, ktoré sme si s Vami dohodli, a pokiaľ neboli výslovne dohodnuté, potom také, ktoré sme pri popise produktu uviedli, prípadne také, ktoré možno vzhľadom na povahu produktu očakávať;
  • je vhodný na účely, ktoré sme uviedli alebo na účely, ktoré sú pre produkt tohto typu obvyklé;
  • zodpovedá akosti alebo vyhotoveniu dohodnutej vzorky, ak bola kvalita alebo vyhotovenie stanovené podľa vzorky;
  • je v zodpovedajúcom množstve a hmotnosti;
  • spĺňa požiadavky na neho kladené osobitnými právnymi predpismi;
  • nie je zaťažené právami tretích strán.

Podmienky uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady (reklamácia):

1. Ak je Vám Produkt doručený v porušenom alebo poškodenom obale alebo je zásielka zjavne príliš ľahká, žiadame Vás, aby ste takýto produkt od dopravnej spoločnosti nepreberali a aby ste nám túto skutočnosť bezodkladne oznámili na telefónnom čísle +421 951 334 579 alebo e-mailom na info@inimade.sk. V prípade zistenia zjavných vád (napr. mechanického poškodenia) ste povinný bez zbytočného odkladu uplatniť reklamáciu spôsobom podľa bodu „Uplatnenie práva zo zodpovednosti za škodu (reklamácia)“ nižšie. Na neskoršie uplatnenú reklamáciu z dôvodu zjavných vád na produkte, vrátane vady spočívajúcej v neúplnosti produktu, nebudeme prihliadať.

2. Právo zo zodpovednosti za iné vady (skryté vady), ste povinný uplatniť spôsobom podľa bodu „Uplatnenie práva zo zodpovednosti za škodu (reklamácia)“ nižšie bez zbytočného odkladu po tom, čo ste vadu na produkte zistili, najneskôr však do uplynutia záručnej doby.

3. Záruka sa vzťahuje len na výrobné vady produktu a vady spôsobené mechanickým poškodením. Právo zo zodpovednosti za vady nemôžete uplatniť najmä na vady spôsobené opotrebením, mechanickým poškodením, používaním produktu v nevhodných podmienkach a pod.

4. Nie ste oprávnený uplatniť si právo zo zodpovednosti za vadu v prípade, ak ste o vade vedeli pred prevzatím produktu, resp. sme Vás na ňu upozornili alebo Vám z toho dôvodu bola poskytnutá primeraná zľava z ceny produktu.

Uplatnenie práva zo zodpovednosti za škodu (reklamácia):

1. V prípade, že bude mať produkt vadu, teda najmä ak nebude splnená niektorá z podmienok uvedených v druhom odseku časti G, môžete nám takú vadu oznámiť a uplatniť práva zo zodpovednosti za vady (teda produkt reklamovať) vyplnením a zaslaním reklamačného protokolu, ktorý nájdete na tejto stránke: https://inimade.sk/reklamacny-protokol/

2. Vo Vašom oznámení, ktorým si uplatňujete reklamáciu, uveďte predovšetkým popis vady produktu a Vaše identifikačné údaje, vrátane e-mailu, na ktorý mate záujem dostať vyrozumenie o spôsobe vybavenia reklamácie, a tiež uveďte, ktorý z nárokov zo zodpovednosti za vady, špecifikovaných v časti „Podmienky uplatnenia práva zo zodpovednosti (reklamácie)“ si uplatňujete.

3. Pri uplatnení reklamácie nám predložte aj doklad o kúpe produktu (faktúru), a to za účelom preukázania jeho kúpy u nás, inak nie sme povinní Vašu reklamáciu uznať.

4. Za deň začatia reklamačného konania považujeme deň doručenia vadného produktu spolu s príslušnými dokladmi podľa bodu 3. V prípade, ak je Vaše podanie, ktorým si uplatňujete reklamáciu, neúplné (najmä nečitateľné, nejasné, nezrozumiteľné, neobsahuje požadované dokumenty a pod.), e-mailom si od Vás  vyžiadame doplnenie podanej reklamácie. V tomto prípade reklamačné konanie začína v deň doručenia Vášho doplneného podania.

5. Ak nedoplníte podanú reklamáciu v zmysle bodu 4. tohto článku bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia našej výzvy, budeme považovať Vaše podanie za neopodstatnené.

Vybavenie reklamácie:

1. Na základe Vášho rozhodnutia, ktoré z práv podľa § 622 a § 623 zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) (špecifikovaných v bodoch 4 až 8 tejto časti) uplatňujete, určíme spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu produktu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie.

2. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie, reklamáciu vybavíme ihneď, v odôvodnených prípadoch môžeme reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie máte právo od zmluvy odstúpiť alebo máte právo na výmenu produktu za nový produkt, ak je to možné.

3. O vybavení reklamácie sme povinní Vám vydať písomný doklad, a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie a o jej vybavení Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. V prípade, ak bude reklamácia uznaná, zašleme Vám opravený produkt alebo produkt vymeníme za nový produkt alebo Vám vrátime zaplatenú cenu produktu, ak sa nedohodneme inak.

4. Ak ide o vadu, ktorú môžeme odstrániť, máte právo, aby bola vada bezplatne, včas a riadne odstránená. Vadu produktu odstránime bez zbytočného odkladu.

5. Namiesto odstránenia vady môžete požadovať výmenu produktu, alebo ak sa vada týka len súčasti produktu, výmenu tejto súčasti, a to v prípadoch ak nám tým nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu produktu alebo závažnosť vady.

6. Namiesto odstránenia vady produktu môžeme vždy vymeniť vadný produkt za bezvadný, ak Vám to nespôsobí závažné ťažkosti.

7. Ak ide o vadu produktu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby ste produkt mohli riadne užívať ako produkt bez vady, máte právo na výmenu produktu alebo máte právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva Vám prislúchajú, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale nemôžete pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád produkt riadne užívať.

8. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, máte právo na primeranú zľavu z ceny produktu.

9. Reklamáciu vybavíme odovzdaním opraveného produktu, výmenou produktu, vrátením ceny produktu, vyplatením primeranej zľavy z ceny produktu, písomnou výzvou na prevzatie plnenia (produktu) alebo odôvodneným zamietnutím reklamácie

Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady a reklamácia produktu sa riadi ustanovením § 619 a nasl. Občianskeho zákonníka, zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), a zákonom č. 102/2014 Z. z.  o ochrane spotrebiteľa pri predaji produktu alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“).

Ak si uplatníte reklamáciu produktu:

  • počas prvých 12 mesiacov od kúpy produktu, môžeme Vašu reklamáciu zamietnuť len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia od Vás nebudeme vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie Vám poskytneme najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie;
  • po 12 mesiacoch od kúpy a takúto reklamáciu sme zamietli, v doklade o vybavení reklamácie uvedieme, komu môžete zaslať produkt na odborné posúdenie. Ak zašlete produkt na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znášame My bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak preukážete odborným posúdením Našu zodpovednosť za vadu produktu, môžete si reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Sme povinní Vám uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

V prípade, že ste podnikateľom, je Vašou povinnosťou oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do 3 dní od prevzatia produktu.

V prípade, že ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť práva zo zodpovednosti za vady, ktoré sa vyskytnú pri spotrebnom produkte v lehote 24 mesiacov od prevzatia produktu.

Týmto sme Vás riadne poučili o Vašich  právach, ktoré Vám vyplývajú z § 622 a z § 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník. Uzatvorením zmluvy potvrdzujete, že ste mali možnosť prečítať si podmienky reklamácie produktu.

H. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

K odstúpeniu od Zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi nami a Vami od jeho začiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku, prípadne v ďalších ustanoveniach Podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.

V prípade, že ste spotrebiteľ, teda osoba kupujúca produkt mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte v súlade s ustanovením § 7 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa doručenia produktu. V prípade, že sme uzavreli zmluvu, ktorej predmetom je niekoľko druhov produktu alebo dodanie niekoľkých častí produktu, začína táto lehota plynúť až dňom dodania poslednej časti produktu, a v prípade, že sme uzavreli zmluvu, na základe ktorej Vám budeme produkt dodávať pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom dodania prvej dodávky. Od zmluvy môžete odstúpiť vyplnením a zaslaním formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý nájdete na tejto stránke: https://inimade.sk/odstupenie-od-zmluvy/

Ani ako spotrebiteľ však nemôžete od Zmluvy odstúpiť v prípadoch, keď je predmetom zmluvy:

  • predaj produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý nemôžeme ovplyvniť a ku ktorému  môže  dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy;
  • predaj produktu, ktorý bol zhotovený podľa vašich osobitných požiadaviek, ktorý bol vyrobený pre Vás na mieru alebo produkt určený osobitne pre jedného spotrebiteľa.

Lehota na odstúpenie podľa 2. odseku časti H Podmienok sa považuje za zachovanú, ak nám v jej priebehu odošlete oznámenie, že od zmluvy odstupujete.

V prípade odstúpenia od zmluvy Vám bude cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na účet zvolený v odstúpení od zmluvy. Suma však nebude vrátená skôr, než nám produkt vrátite či preukážete, že došlo k jeho zaslaniu späť na našu adresu uvedenú v identifikačných údajoch. Produkt nám, prosím, vracajte čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu.

V prípade odstúpenia od zmluvy podľa 2. odseku časti H Podmienok ste povinní v lehote do 14 dní od odstúpenia nám produkt zaslať, pričom  nesiete náklady na vrátenie. To neplatí ak sa dohodneme, že si produkt vyzdvihneme osobne alebo prostredníctvom nami poverenej osoby. Lehota je zachovaná, ak bol produkt odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

Za škodu zodpovedáte v prípadoch, kedy bude produkt poškodený v dôsledku Vášho nakladania s ním inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti. Spôsobenú škodu Vám v takom prípade vyúčtujeme potom, čo nám produkt bude vrátený a splatnosť vyúčtovanej čiastky je 14 dní.

My sme oprávnení odstúpiť od zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti produktu alebo materiálov, z ktorých je produkt zhotovovaný, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ produktu dohodnutého v zmluve prerušil výrobu alebo vykonal závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia našich povinností zo zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého nášho úsilia, ktoré možno od nás spravodlivo požadovať, nie sme schopní Vám produkt dodať v lehote určenej týmito Podmienkami. V týchto prípadoch sme povinní Vás o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu informovať a vrátiť Vám už uhradenú celkovú cenu za produkt, a to v lehote 14 dní od dňa oznámenia o odstúpení od zmluvy. Uhradenú celkovú cenu za produkt Vám vrátime rovnakým spôsobom akým ste celkovú cenu uhradil Vy, pričom tým nie je dotknuté právo sa s Vami dohodnúť na inom spôsobe vrátenia platby, ak v súvislosti s tým Vám nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

Od zmluvy sme oprávnenÍ odstúpiť aj v prípade, ak ste produkt neprevzali do 5 pracovných dní odo dňa, keď Vám vznikla povinnosť produkt prevziať. 

CH. PODÁVANIE PODNETOV A SŤAŽNOSTÍ

Ako spotrebiteľ ste oprávnení podávať podnety a sťažnosti písomne, a to prostredníctvom e-mailu na adresu info@inimade.sk.

O posúdení podnetu alebo sťažnosti Vás budeme informovať e-mailom zaslaným na Váš e-mail.

Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj, so sídlom: Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1, tel. č. 051/772 15 97.

Podnet na vykonanie kontroly, ak nie ste spokojní s vybavením Vášho podnetu alebo sťažnosti môžete podať aj elektronicky prostredníctvom platformy dostupnej na webovej stránke https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi.

I. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPORU SO SPOTREBITEĽMI

Máte právo obrátiť sa na nás so žiadosťou o nápravu, a to prostredníctvom e-mailu zaslaného na adresu info@inimade.sk, ak nie ste spokojní so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva. Ak odpovieme na Vašu žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len „Subjekt“) podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o alternatívnom riešení sporov“).

Subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 Zákona o alternatívnom riešení sporov a ich zoznam je zverejnený na stránke Ministerstva hospodárstva SR. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.

Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona o alternatívnom riešení sporov.

Ďalej máte právo začať mimosúdne riešenie sporov online prostredníctvom platformy ODR dostupnej na webovej stránke: https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297, resp. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.

J. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Všetku písomnú korešpondenciu si s Vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená u našich identifikačných údajov. My budeme doručovať korešpondenciu na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v zmluve, v užívateľskom účte alebo cez ktorú ste nás kontaktovali.

Zmluvu je možné meniť len na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnení zmeniť a doplniť tieto Podmienky, táto zmena sa však nedotkne už uzatvorených zmlúv, ale len zmlúv, ktoré budú uzavreté po účinnosti tejto zmeny. Informácie o zmene nie sme povinní Vám zaslať na Vašu e-mailovú adresu.

V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo súvislosti s prípadmi vyššej moci alebo nepredvídateľnými udalosťami, a ak tento stav trvá po dobu dlhšiu ako 10 dní, máme my aj Vy právo od zmluvy odstúpiť.

Prílohou Podmienok je vzorový formulár pre reklamáciu a vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.

Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u nás, ale nie je Vám prístupná. Vždy však tieto Podmienky a potvrdenia objednávky so zhrnutím objednávky dostanete e-mailom a budete teda mať vždy prístup k zmluve aj bez našej súčinnosti. Odporúčame vždy potvrdenie objednávky a podmienky uložiť.

Na našu činnosť sa nevzťahujú žiadne kódexy správania podľa § 3 ods. 1 písm. n) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji  na diaľku.

Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť 1.5.2024.

Nákupný košík